Važnost marketinga u zdravstvenoj industriji

14. avgust 2023.

4 MIN


Cover Image for Važnost marketinga u zdravstvenoj industriji

Marketinške kampanje u sferi zdravstva imaju za cilj obezbeđivanje kvalitetne zdravstvene nege, informisanje pacijenata i privlačenje novih pacijenata. Oblasti u kojima marketing doprinosi razvoju i unapređenju zdravstvene industrije su:

  • Edukacija pacijenata
  • Stvaranje svesti o brendu
  • Privlačenje novih pacijenata
  • Promocija zdravstvenih usluga
  • Razvoj odnosa s pacijentima

Otvaranjem profila za svoju zdravstvenu ustanovu na platformi Hipokratija, istovremeno otvarate mogućnost za razvoj svih bitnih aspekata marketinga u zdravstvenoj industriji.

Edukacija pacijenata

Različitim marketinškim kanalima se mogu širiti informacije i razvijati svest pacijenata o različitim zdravstvenim uslugama, preventivnim merama, novim terapijama i drugim relevantnim informacijama. Dobar veb-sajt i profil na platformi Hipokratija predstavljaju osnovu od koje sve počinje. Pregledan prikaz usluga i laka pretraga omogućavaju pacijentima da lako dođu do potrebnih informacija.

marketing-u-zdravstvenoj-ustanovi

Stvaranje svesti o brendu

U zdravstvenoj industriji, poverenje i ugled brenda igraju ključnu ulogu. Organizacije i pružaoci zdravstvenih usluga koji imaju profil na platformi Hipokratija grade i svoj identitet, razvijaju poverenje kod pacijenata i pozitivnu reputaciju.

Privlačenje novih pacijenata

U poslednje vreme svedoci smo rastućeg broja privatnih zdravstvenih ustanova i sve je teže izboriti se sa konkurencijom.

Platforma Hipokratija nudi opciju razvoja prvoklasne marketing strategije. Najefektniji način privlačenja novih pacijenata je podela verodostojnih pozitivnih iskustava i recenzija zadovoljnih pacijenata koji su već posetili vašu zdravstvenu ustanovu.

Profil na našoj platformi omogućava komunikaciju sa postojećim i privlačenje novih pacijenata.

Promocija zdravstvenih usluga

Platforma Hipokratija ima veliku posećenost, a svi posetioci našeg sajtasu u potrazi za adekvatnom zdravstvenom negom. Kreiranjem profila na platformi Hipokratija, zdravstvene organizacije mogu promovisati svoje usluge, specijalizacije, medicinske tehnologije i ostale aspekte koji čine njihovu ponudu jedinstvenom i privlačnom za ciljane pacijente.

Razvoj odnosa s pacijentima

Hipokratija može pomoći u održavanju i jačanju odnosa s pacijentima. Kroz ciljane marketinške kampanje i komunikaciju putem različitih kanala (viber, email), organizacije mogu pružiti vredne informacije, podsetiti na redovne zdravstvene preglede ili pratiti napredak pacijenata.

marketing-u-zdravstvenoj-ustanovi2

Istraživanje tržišta i povratne informacije

Najveća vrednost platforme Hipokratija je što omogućava zdravstvenim ustanovama prikupljanje povratnih informacija od pacijenata i istraživanje tržišta. Prikupljene informacije se mogu iskoristiti za unapređenje usluge i korisničkog iskustva i zadovoljstva pacijenata.

Imajući u vidu da marketinške aktivnosti u zdravstvenoj industriji moraju biti etične i usmerene na dobrobit pacijenata, platforma Hipokratija je kreirana u skladu sa svim regulatornim zahtevima. Informacije koje se mogu naći na platformi moraju biti tačne i pouzdane.

Unapredite svoje onlajn prisustvo, održite kontakt s postojećim i uspostavite kontakt s potencijalnim pacijentima i budite uvek barem korak ispred konkurencije! Već danas kontaktirajte naš tim.

Hipokratija

Za predstavnike ustanovaArrow RightBlogArrow RightUstanoveArrow RightSpecijalizacijeArrow RightIskustvaArrow Right