Najčešća pitanja

Kako da ostavim iskustvo?

Klikom na dugme “Ostavi iskustvo” otvara se forma koju treba da popuniš kako bi tvoje iskustvo postalo javno. Dugme “Ostavi iskustvo” možeš pronaći na stranici određene ustanove. Sva polja sa zvezdicom su obavezna i ukoliko ih ne popuniš nećeš moći da objaviš svoje iskustvo. Klikom na dugme “Objavi iskustvo” tvoje iskustvo postaje javno. Na ovaj način možeš ostaviti iskustvo ukoliko zdravstvena ustanova ne spada u kategoriju ustanova sa Standard/Premium planovima. Međutim, ukoliko ustanova spada u kategoriju ustanova sa Standard/Premium planom, iskustvo možeš ostaviti jedino putem linka u viber poruci ili imejlu koji dobijaš nakon završenog pregleda u toj ustanovi.

Gde mogu da vidim svoje iskustvo?

Najlakši način da pronađeš svoje iskustvo je da uđeš na svoj profil i odeš na stranicu Moja iskustva, gde će biti prikazana sva tvoja iskustva koja si ostavio/la na platformi.

Da li mogu da promenim svoje iskustvo?

Naravno. Ukoliko želiš nešto da promeniš ili se setiš informacije koja bi mogla biti korisna drugima, na svom profilu možeš da pronađeš svoje iskustvo i odabereš opciju “Izmeni iskustvo” (sa desne strane se nalazi meni označen sa tri tačkice).

Da li mogu da obrišem svoje iskustvo?

Ukoliko više ne želiš da tvoje iskustvo bude vidljivo drugima, možeš ga ukloniti sa platforme. Opcija “Izbriši iskustvo” se nalazi ispod opcije “Izmeni iskustvo” u meniju na tvom profilu.

Ko sve može da ostavi iskustvo?

skustvo može da ostavi svaka punoletna osoba i roditelj ili staratelj osobe mlađe od 15 godina.Takođe, iskustvo možeš da ostaviš i za člana tvoje uže porodice, na primer baku ili deku. Ako iskustvo ne ostavljaš za sebe, bitno je da to i naznačiš.

Da li mogu da ostavim iskustvo za prijatelja ili poznanika?

Iskustvo možeš da ostaviš samo za članove porodice.

Da li moram da ostavim svoje ime i prezime?

Ako se ne osećaš prijatno da sa nama podeliš svoje ime i prezime, možeš se registrovati sa korisničkim imenom i mejlom.

Da li je bitno kada se iskustvo desilo?

Vreme kada se iskustvo desilo je bitno onima koji tvoje iskustvo čitaju. Ako si određenog lekara ili instituciju posetio/la pre godinu ili više dana, moguće je da se situacija od tada promenila i da nivo nege nije više na istom nivou.

Da li mogu da ostavim staro iskustvo?

Možeš, samo je bitno da naznačiš kada se iskustvo desilo.

Šta ako sam se duži period lečio kod jednog lekara, koji datum onda stavljam?

Možeš staviti datum početka lečenja ili datum kada se desilo nešto važno za tvoje iskustvo, a u tekstu samo naznačiti koliko je trajalo lečenje.

Šta ako se moje iskustvo desilo u više različitih klinika ili specijalizacija?

Za sada nije moguće povezivati iskustva, pa je najbolje da za svaku kliniku, specijalizaciju ili doktora ostaviš posebno iskustvo.

Da li je bitno da pomenem ordinacije, lekare ili sestre po imenu?

Imena ustanova gde si se lečio su bitna, kao i imena doktora koji su ti pružili negu, kako bi i drugi članovi platforme mogli da se informišu o kvalitetu usluga koje određene ustanove i doktori pružaju.

Šta ako ne mogu da se setim svih detalja?

Sasvim je u redu ako ne možeš da se setiš svih detalja ili imena doktora koji te je lečio. Ono što je bitno jesu naziv ustanove, grad i specijalizacija za koje ostavljaš iskustvo. Potrebno je uneti i datum kada se iskustvo desilo, ali ako ne možeš da se setiš tačnog dana, možeš uneti i približan datum (sa tačnom godinom i mesecom kada se iskustvo desilo).

Ko sve može da vidi moje iskustvo?

Naša platforma je javna i svi koji posete Hipokratiju mogu da pročitaju tvoje iskustvo.

Ko sve može da odgovori na iskustvo?

Na iskustvo mogu da odgovore samo registrovani predstavnici ustanove - doktori, vlasnici, menadžeri i druga lica zaposlena u toj ustanovi. Drugi korisnici platforme ne mogu da odgovore na tvoje iskustvo.

Da li mogu da prijavim netačna iskustva?

Prijavljivanje iskustva je moguće samo ako ona sadrže govor mržnje, vulgarne reči ili izraze, vređanje, bilo kakav vid diskriminacije, ako su pisana velikim slovima ili nisu u vezi sa medicinskom negom. Ali ako smatraš da neko iskustvo nije istinito, uvek ga možeš označiti kao netačno (downvote) ili ga prijaviti odabirom opcije “Prijavi iskustvo” koja se nalazi u meniju označenom sa tri tačke, sa desne strane pored svakog iskustva.

Kako iskustvo koje ja podelim pomaže drugima?

Hipokratija za cilj poboljšanje nivoa zdravstvene nege u zemlji i da omogući veću transparentnost kvaliteta nege koja se pruža u državnim i privatnim zdravstvenim ustanovama. Svako ostavljeno iskustvo je korak ka boljem zdravstvu za sve nas. Na hiljade drugih korisnika je odlučilo da svoju priču podeli baš sa nama. Pridruži im se i pomozi drugima da naprave informisani izbor lekara, bolnice ili ordinacije za sebe i svoju porodicu.

Zašto ne mogu da vidim svoje iskustvo?

Ukoliko tvoje iskustvo više nije vidljivo na platformi, moguće je da je ono izbrisano. To može da se desi ako ono krši pravila korišćenja platforme ili ako je prijavljeno od strane drugog korisnika (sadrži vulgarne reči, govor mržnje ili bilo koji vid diskriminacije, uzvičnike, pisano je velikim slovima i slično). Smernice za ostavljanje iskustava možeš pogledati ovde, a uslove korišćenja sajta ovde. Ukoliko tvoje iskustvo krši pravila Hipokratije i uklonjeno je, proveri mejl korišćen prilikom registracije, tamo će ti stići obaveštenje o tome.

Hipokratija

Za predstavnike ustanovaarrow-rightBlogarrow-rightUstanovearrow-rightSpecijalizacijearrow-rightIskustvaarrow-right