Klikom na dugme “Ostavi iskustvo” otvara se forma koju treba da popuniš kako bi tvoje iskustvo postalo javno. Dugme ostavi iskustvo možeš naći na početnoj stranici, na stranici ustanove, u meniju, i na “O nama” stranici (footer). Sva polja sa zvezdicom su obavezna i ukoliko ih ne popuniš nećeš moći da objaviš svoje iskustvo. Klikom na dugme objavi iskustvo tvoje iskustvo postaje javno.
Najlakši način da pronađeš svoje iskustvo je da uđeš na svoj profil gde će biti prikazana sva tvoja iskustva.
Naravno. Ukoliko želiš nešto da promeniš ili se setiš informacije koja bi mogla biti korisna drugima, na svom profilu možeš da nađeš svoje iskustvo i odabereš opciju “Izmeni iskustvo” (sa desne strane se nalazi meni označen sa tri tačkice).
Ukoliko više ne želiš da tvoje iskustvo bude vidljivo drugima, možeš ga ukloniti sa platforme. Opcija “Izbriši iskustvo” se nalazi ispod opcije “Izmeni iskustvo” u meniju na tvom profilu.
Iskustvo može da ostavi svaka punoletna osoba i roditelj ili staratelj osobe mlađe od 15 godina.Takođe, iskustvo možeš da ostaviš i za člana svoje uže porodice, na primer baku ili deku. Ako iskustvo ne ostavljaš za sebe, bitno je da to i naznačiš.
Iskustvo možeš da ostaviš samo za članove porodice.
Ako se ne osećaš prijatno da sa nama podeliš svoje ime i prezime, možeš se registrovati sa korisničkim imenom i mejlom.
Vreme kada se iskustvo desilo je bitno onima koji tvoje iskustvo čitaju. Ako si određenog lekara ili instituciju posetio pre godinu ili više dana, moguće je da se situacija od tada promenila i da nivo nege nije više na istom nivou.
Možeš, samo je bitno da naznačiš kada se iskustvo desilo.
Možeš staviti datum početka lečenja ili datum kada se desilo nešto važno za tvoje iskustvo, a u tekstu samo naznačiti koliko je trajalo lečenje.
Za sada nije moguće povezivati iskustva, pa je najbolje da za svaku kliniku, specijalizaciju ili doktora ostaviš posebno iskustvo.
Imena ustanova gde si se lečio su bitna, kao i imena doktora koji su ti pružili negu, kako bi i drugi članovi platforme mogli da se informišu o kvalitetu usluga koje određene ustanove i doktori pružaju.
Sasvim je u redu ako ne možeš da se setiš svih detalja ili imena doktora koji te je lečio, ono što je bitno jesu naziv ustanove, grad i specijalizacija za koje ostavljaš iskustvo. Potrebno je uneti i datum kada se iskustvo desilo, ali ako ne možeš da se setiš tačnog dana, možeš uneti i približan datum (sa tačnom godinom i mesecom kada se iskustvo desilo).
Prilikom ostavljanja iskustva polja “pozitivno iskustvo” i “negativno iskustvo” su obavezna, ali ako je tvoje iskustvo samo pozitivno ili samo negativno, u drugo obavezno polje možeš napisati nema ili nemam negativno/pozitivno iskustvo.
Naša platforma je javna i svi koji posete Hipokratiju mogu da pročitaju tvoje iskustvo.
Na iskustvo mogu da odgovore samo registrovani predstavnici ustanove - doktori, vlasnici, menadžeri i druga lica zaposlena u toj ustanovi. Drugi korisnici platforme ne mogu da odgovore na tvoje iskustvo, ali mogu da ga označe kao tačno ili netačno.
Prijavljivanje iskustva je moguće samo ako ona sadrže govor mržnje, vulgarne reči ili izraze, vređanje, bilo kakav vid diskriminacije, ako su pisana velikim slovima ili nisu u vezi sa medicinskom negom. Ali ako smatraš da neko iskustvo nije istinito, uvek ga možeš označiti kao netačno (downvote).
Hipokratija za cilj ima da poboljša nivo zdravstvene nege u zemlji i omogući veću transparentnost kvaliteta nege koja se pruža u državnim i privatnim zdravstvenim ustanovama. Svako ostavljeno iskustvo je korak ka boljem zdravstvu za sve nas. Na hiljade drugih korisnika je odlučilo da svoju priču podeli baš sa nama. Pridruži im se i pomozi drugima da naprave informisani izbor lekara, bolnice ili ordinacije za sebe i svoju porodicu.