Za predstavnike ustanova

Cover Image for Kako odgovoriti na negativna iskustva pacijenata
Odgovaranje na negativna iskustva pacijenata zahteva taktičan i empatičan pristup. Najbitniji korak je da brzo reagujete.
Cover Image for MegaClinic - kompletna briga o zdravlju na jednom mestu!
MegaClinic je privatni zdravstveni centar koji čine poliklinika i laboratorija. Osnovan je s ciljem pružanja zdravstvenih usluga na efikasan i profesionalan način. Kontinuiranim usavršavanjem i ulaganjem u zaposlene i saradnike, centar konstantno radi na podizanju kvaliteta usluga na viši nivo, a rezultat zalaganja se ogleda u poverenju pacijenata koje traje preko dve decenije.
Cover Image for 6 načina da povećate broj prikupljenih iskustava pacijenata!
Kako da brzo i lako povećate broj prikupljenih iskustava pacijenata? Povećanje broja prikupljenih iskustava pacijenata može vam pružiti dragocen uvid u to kako vaša zdravstvena ustanova funkcioniše i kako možete unaprediti svoje usluge.
Cover Image for NovaMed - briga o zdravlju žena u svim fazama života
Žene su jake. Žene su brižne. Ali, samo zdrava žena koja brine o sebi, može brinuti i o drugima. U poliklinici NovaMed ističu da njihov fokus nije samo na lečenju, nego i na dijagnostici, preventivi i očuvanju ženskog zdravlja.
Cover Image for Važnost marketinga u zdravstvenoj industriji
Marketinške kampanje u sferi zdravstva imaju za cilj obezbeđivanje kvalitetne zdravstvene nege, informisanje pacijenata i privlačenje novih pacijenata. Otvaranjem profila za svoju zdravstvenu ustanovu na platformi Hipokratija, istovremeno otvarate mogućnost za razvoj svih bitnih aspekata marketinga u zdravstvenoj industriji.
Cover Image for Kako povećati prihode i broj pacijenata
Povećanje prihoda u zdravstvenoj ustanovi zahteva pažljivo planiranje, strategiju i fokus na pružanje kvalitetnih zdravstvenih usluga. Digitalno doba otvara nove mogućnosti za unapređenje poslovanja i rast prodaje zdravstvenih usluga. Predlozi za unapređe koje smo naveli ispod će vam pomoći da idete u korak sa novim dobom poslovanja.
Cover Image for Kako unaprediti iskustva pacijenata?

Kako unaprediti iskustva pacijenata?

11. avgust 2023.

4 MIN

Unapređenje iskustava pacijenata je ključno za pružanje kvalitetne zdravstvene usluge i izgradnju poverenja i dugoročnih odnosa sa zadovoljnim pacijentima. Rezultat ovakvog pristupa neće biti samo zadovoljstvo pacijenta, nego i zaposlenog osoblja, te unapređenje ugleda zdravstvene ustanove.
Cover Image for Zašto je SEO koristan svakoj zdravstvenoj ustanovi?
Digitalni marketing omogućava da onlajn nastup podignete na viši nivo i uvek budete korak ispred konkurenata. SEO (Search Engine Optimization) igra ključnu ulogu razvijanju strategije onlajn nastupa za zdravstvene ustanove, uključujući bolnice, klinike, poliklinike, privatne ordinacije.
Cover Image for Zašto je odlično onlajn prisustvo toliko važno za svaku zdravstvenu ustanovu?
Čak 81% pacijenta onlajn pretražuje iskustva drugih pacijenata, pre nego što zakaže pregled u određenoj zdravstvenoj ustanovi. S tim u vezi, čak 40% pacijenata ne želi da zakaže pregled u zdravstvenoj ustanovi koja ima loše ocene onlajn.

Hipokratija

Za predstavnike ustanovaArrow RightBlogArrow RightUstanoveArrow RightSpecijalizacijeArrow RightIskustvaArrow Right