U današnje vreme, vrhunski onlajn pristup ima ključnu ulogu u uspehu svakog poslovanja, uključujući tu i rad zdravstvenih ustanova. Činjenica je da je cilj svake ordinacije, klinike i poliklinike da poveća broj pacijenata kojima pruža usluge i, samim tim, ostvarene prihode. U postizanju tog cilja, od koristi je podatak da čak 81% pacijenta onlajn pretražuje iskustva drugih pacijenata, pre nego što zakaže pregled u određenoj zdravstvenoj ustanovi. S tim u vezi, čak 40% pacijenata ne želi da zakaže pregled u zdravstvenoj ustanovi koja ima loše ocene onlajn.
Ukoliko je zdravstvena ustanova vidljiva onlajn, prednosti koje ostvaruje su:
-
Dostupnost 24/7: Onlajn prisustvo omogućava vašoj ustanovi da bude dostupna pacijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Pacijenti mogu pronaći informacije o uslugama, radnom vremenu, kontakt informacijama i drugim bitnim informacijama u bilo koje vreme i kad god im je potrebno.
-
Informisanje pacijenata: Zdravstvena ustanova može pružiti vredne informacije i edukovati pacijente putem blog tekstova, članaka, video materijala i drugih onlajn resursa. Na ovaj način, zdravstvene ustanove grade poverenje s pacijentima i reputaciju stručnjaka u svojoj industriji.
-
Povećanje vidljivosti: U digitalnom dobu, ljudi uglavnom pretražuju zdravstvene usluge onlajn. Bez odgovarajućeg onlajn prisustva, gubite priliku da se povežete s novim pacijentima, koji možda upravo traže usluge koje im vi možete obezbediti.
-
Konkurentska prednost: Ako konkurentska zdravstvena ustanova ima bolje osmišljeno onlajn rešenje, rizikujete da izgubite pacijente - čak i ako nudite viši kvalitet usluge. Dobro osmišljena onlajn strategija može vam pomoći da se istaknete i privučete nove pacijente.
-
Povratne informacije i recenzije: Onlajn prisustvo omogućava pacijentima da podele svoja iskustva i recenzije s drugima. Pozitivne recenzije mogu privući nove pacijente, dok negativne pružaju priliku za unapređenje usluga.
-
Efikasan marketing: Internet nudi brojne mogućnosti za ciljano oglašavanje i promociju zdravstvene ustanove koju predstavljate. U opciji su društvene mreže, Google oglašavanje, e-pošta i drugi alati, koji će vam poslužiti da privučete nove pacijente i održavate odnos s postojećim.
-
Praćenje rezultata: Digitalni alati omogućavaju praćenje efikasnosti vašeg onlajn prisustva, promocije i marketinških napora. Analiza podataka omogućava da otkrijete koji kanali promocije donose rezultate i izvršite korekciju strategije ukoliko ima potrebe.
Jasno je da se u današnje vreme onlajn prisustvo ne može zanemariti. Izgradnjom kvalitetnog onlajn prisustva, vaša zdravstvena ustanova može unaprediti poslovanje, poboljšati komunikaciju s pacijentima, povećati vidljivost, utemeljiti poverenje i obezbediti konkurentske prednosti u dinamičnom svetu zdravstvene nege.
Platforma Hipokratija je onlajn prostor okrenut zdravstvenoj industriji. Zdravstvenim ustanovama, poput vaše, omogućavamo da prikupe i prate proverena iskustva pacijenata. Za razliku od drugih rešenja, naša platforma automatski prikuplja iskustva pacijenata koji su zaista bili na pregledu, eleminišući mogućnost zloupotrebe, kojoj bi mogla pribeći konkurencija ili zlonamerni pojedinci. Prikupljena iskustva, zdravstvena ustanova dalje može analizirati i informacije iskoristiti za unapređenje svojih usluga ili privlačenje novih potencijalnih pacijenata.
Priključite se zdravstvenim ustanovama koje su uočile značaj Hipokratije i koje, uz pomoć naše platforme, već grade svoje uspešne poslovne priče.
Unapredite svoje onlajn prisustvo uz platformu Hipokratija i već danas kontaktirajte naš tim.