Najčešća pitanja
Da li moja ustanova može da ima više predstavnika?
Tvoja ustanova može da ima više predstavnika. To može biti bilo ko, ko je zaposlen u vaš ustanovi, a koga ste vi odredili da može da pristupa profilu.
Da li mogu da kontaktiram one koje su ostavili iskustvo?
Ne postoji mogućnost da kontaktiraš korisnike koji su ostavili iskustvo, jer su ovi podaci zaštićeni. Odgovorom na iskustvo kao predstavnik ustanove, možeš da stupiš u interakciju sa korisnikom i izneseš svoje mišljenje, zahvališ se ili napišeš nešto drugo.
Da li postoji način da obavestim one koji su ostavili iskustvo da je problem koji je izazvao njihovo nezadovoljstvo rešen?
Predstavnik ustanove može da odgovori na svako iskustvo i da u odgovor uključi sve informacije koje smatra bitnim za one koji su iskustvo ostavili.
Da li iskustvo može da zastari ili da se obriše posle nekog vremena?
Iskustva ne zastarevaju i sa platforme se uklanjaju samo ako sadrže govor mržnje, vulgarne reči ili izraze, vređanje, bilo kakav vid diskriminacije, ako su pisana velikim slovima ili nisu u vezi sa medicinskom negom.
Da li mogu da tražim da se obriše iskustvo sa platforme?
Svi korisnici mogu da prijave iskustva ukoliko ona sadrže govor mržnje ili bilo kakav vid diskriminacije i slično. A ukoliko smatraš da neko iskustvo nije istinito, možeš odgovoriti na njega ili kontaktirati naš tim za pomoć.
Da li moja ustanova može da se ukloni sa platforme, ako ne želim da budem deo Hipokratija Pet zajednice?
Uklanjanje ustanova sa platforme trenutno nije moguće. Za sva dodatna pitanja, možete nas kontaktirati putem kontakt forme.
Da li se istinitost iskustava proverava?
Naša platforma je sigurno mesto za sve one koji žele svoje iskustvo da podele sa drugima, i u našem je cilju da sve ono što se na platformi deli doprinese poboljšanju usluga i nege za naše ljubimce. Postoji opcija za prijavu iskustva ukoliko korisnik smatra da iskustvo nije u skladu sa pravilima platforme. Ipak, Hipokratija Pet nije odgovorna za sadržaj koji korisnici postavljaju na platformi i ni na koji način ne utče na korisnike ili sadržaj koji oni postavljaju.