Kako privući klijente - saveti za veterinare i groomere!

24. oktobar 2024.

4 MIN


Cover Image for Kako privući klijente - saveti za veterinare i groomere!
Sadržaj

Pružate vrhunsku uslugu - saglasni smo da se radi o neizostavnom prvom koraku kada je privlačenje pacijenata ili klijenata u pitanju. Ipak, imajte na umu da je konkurencija spremna da napravi korak više i preduzme konkretne napore kako bi privukla nove korisnike. Ukoliko niste raspoloženi da se posvetite strategijama za privlačenje novih korisnika, uslugu pravite upravo svojoj konkurenciji.

Kako izbeći ovakav scenario?

Savet je da odmah preduzmete određene mere koje će obezbediti dosledan rast poslovanja i stalan priliv novih korisnika:

  • Povećanje onlajn vidljivosti u pretragama
  • Listing na aplikacijama, sajtovima, društvenim mrežama
  • Onlajn interakcija s potencijalnim korisnicima
  • Interakcija kroz njuzleter
  • Objava proverenih recenzija

U nastavku ćemo se detaljnija pozabaviti svakom od navedenih stavki, kako bismo vas uputili u ceo proces i rezultate koje možete očekivati.

Povećanje onlajn vidljivosti u pretragama

Poznata je izreka: ako vas nema na prvoj stranici Google pretrage, kao da i ne postojite. U većini slučajeva, “lov” na proizvod ili uslugu započinje upravo Google pretragom. Ako vašeg poslovanja nema među prvim rezultatima pretrage, potencijalni korisnik vam neće ni dati šansu.

Šta možete preduzeti da biste šansu povećali?

Proverite da li ste indeksirani

Utvrdite da li je Google indeksirao vaš sajt. Na taj način Google utvrđuje vašu veb lokaciju i pozicionira je među rezultate pretrage. Indeksiranje možete izvršiti pomoću Google Search konzole.

Popunite Google Business profil

Informacije koje priložite će Google iskoristiti da vaše poslovanje pozicionira u lokalne rezultate pretrage. Podaci koji se nalaze na profilu će potencijalnim korisnicima usluge omogućiti da saznaju više o vašem poslovanju, adresu, radno vreme i kontakt informacije.

mobilni telefon

SEO prilagođen sadržaj

SEO predstavlja optimizaciju sadržaja prema zahtevima pretraživača. Potrudite se da sadržaj koji plasirate sadrži ključne reči koje vaša ciljana publika koristi. Sadržaj na veb-sajtu bi takođe trebalo da sadrži ključne termine, kako bi se povećala verovatnoća da se potencijalnim korisnicima upravo vaša stranica pojavi među prvim rezultatima Google pretrage.

Linkovanje veb-sajta

Ako visoko rangirane i relevantne veb-stranice linkuju upravo vaš sajt u svom sadržaju, to će svakako poslati poruku Google-u da ste cenjeni i kvalitetni i da predstavljate autoritet u datoj industriji. S tim u vezi, Google će upravo vaše poslovanje rangirati visoko prilikom pretrage. Pisanje korisnih saopštenja za štampu i davanje stručnih komentara su opcije koje možete razmotriti.

Profesionalni Hipokratija PET profil

Vaš profesionalni Hipokratija PET profil će biti optimizovan za pretraživače kao što je Google. To bi značilo da će ocene i recenzije koje dobijete na Hipokratija PET platformi biti dostupne i prilikom Google pretrage. Nema boljeg načina da potencijalnim pacijentima ili klijentima ulijete poverenje i navedete ih da stupe u kontakt.

Listing na aplikacijama, sajtovima, stranicama na društvenim mrežama…

Navođenje poslovanja na relevantnim aplikacijama, veb-sajtovima, stranicama na društvenim mrežama, lokalnim vodičima - pomoći će potencijalnim korisnicima da otkriju vašu ordinaciju ili salon. Na ovaj način ćete postati vidljiviji prilikom pretraga jer o kvalitetu usluga svedoče provereni izvori.

Ipak, povedite računa o količini i sadržaju oglasa koji na ovaj način plasirate, kao i o kvalitetu, verodostojnosti i relevantnosti medija s kojima ćete se povezati. Povezivanje sa sumnjivim veb-sajtovima može uzrokovati suprotne rezultate od očekivanih.

Onlajn interakcija s potencijalnim korisnicima

Kontinuirano prisustvo na društvenim mrežama će vam omogućiti da komunicirate sa postojećim i potencijalnim korisnicima čak i kada se ne nalaze u vašoj ordinaciji ili salonu. U objavama možete podeliti uvide, savete i svedočenja pacijenata ili klijenata. Opcija je i da objavite kraće video snimke na platformama kao što su Instagram ili TikTok. Ovakvim pristupom možete ostvariti direktnu interakciju i pokazati svoju stručnost.

čovek i pas ispred laptopa

Vodite računa da sadržaj koji promovišete na društvenim mrežama mora biti relevantan, a objavljivanje dosledno i profesionalno. Kvalitetan sadržaj će zainteresovati i edukovati publiku i navesti je na interakciju i dalje deljenje. Upravo je to recept za kreiranje viralnih objava i maksimiziranje broja pregleda.

Interakcija kroz njuzleter

Popularni imejl marketing godinama unazad drži svoju poziciju kao jedan od najvažnijih kanala za održavanje komunikacije. Njuzleter predstavlja idealno rešenje za povezivanje s postojećim i potencijalnim korisnicima usluga i za gradnju poverenja.

Često objavljivanje na društvenim mrežama u cilju promocije ponekad može delovati pomalo agresivno. Njuzleter, s druge strane, možete posmatrati kao pasivni podsetnik, koji će se s vremena na vreme pojaviti u inboksu odabrane grupe. Njuzleter može promovisati posebne ponude ili akcije ili podsetiti na novi blog post. Odlična je opcija i za prosleđivanje svedočenja i recenzija pacijenata ili klijenata.

Objava proverenih recenzija

Povratne informacije korisnika usluga predstavljaju najvredniji resurs za privlačenje novih pacijenata ili klijenata. Preko 90% ljudi izbor pružalaca usluga vrši na osnovu dostupnih onlajn recenzija. Pri tome, velika većina navodi da onlajn iskustva izjednačava s preporukama prijatelja.

Baš iz tog razloga se savetuje da recenzije korisnika i sami delite na društvenim mrežama. Ceo proces prikupljanja, verifikacije i objave iskustava će biti daleko jednostavniji ako se zadatak prepusti automatizovanom sistemu. Hipokratija PET predstavlja jednostavno i automatizovano rešenje za prikupljanje iskustava vlasnika kućnih ljubimaca. U pitanju je rešenje koje omogućava prikupljanje proverenih recenzija od stvarnih korisnika i to odmah nakon pružanja usluge. Korisnik dobija Viber obaveštenje i pristup kratkoj anketi, putem koje ocenjuje svoje zadovoljstvo uslugom. Uslugu i veterinarsku ustanovu ili grooming salon, korisnik ocenjuje prema utvrđenim kriterijumima. Uneti podaci se dalje statistički obrađuju i vlasnik poslovanja dobija detaljan uvid. Javni profil omogućava prikaz poslovanja svim korisnicima platforme. Na ovaj način se postiže bolja vidljivost na tržištu, a potencijalni korisnici mogu lako pronaći sve potrebne informacije.

pas kod veterinara

Dakle, Hipokratija PET vam pomaže da prikupite, verifikujete i objavite povratne informacije korisnika. Svako poslovanje s kojim sarađujemo dobija namenski profil koji, između ostalog, sadrži recenzije stvarnih korisnika. Hipokratija PET vidžeti omogućavaju da se recenzije korisnika direktno podele i na veb-sajt ordinacije ili grooming salona ili na društvene mreže.

Hipokratija PET predstavlja digitalni prostor u kome se susreću ljubitelji životinja i povezuju s pravim stručnjacima iz oblasti veterine ili nege. Ponudu prilagođavamo individualnim potrebama veterinarskih ustanova i grooming salona s kojima sklapamo saradnju. Krajnji cilj je unapređenje zadovoljstva postojećih korisnika, privlačenje više novih korisnika, ostvarivanje većih prihoda i unapređenje kvaliteta usluge.

Ako želite da se povežete i osnažite onlajn reputaciju, priključite se Hipokratija PET zajednici!

Hipokratija Logo
Veterinarske ambulanteArrow RightSaloniArrow RightUslugeArrow RightUstanoveArrow RightBlogArrow Right