Istaknite se u onlajn recenzijama - Hipokratija PET ima rešenje!
28. oktobar 2024.
∙
4 MIN
Znate li da postoji jedno mesto koje redovno posećuju svi potencijalni korisnici vaših usluga? U pitanju je onlajn prostor, u kome se okupljaju svi koji su u potrazi za proizvodom, uslugom ili savetom. Čak se i tradicionalna preporuka od-usta-do usta preselila onlajn i tako postala daleko glasnija i rezonantnija. Kada je reč o izboru pružalaca usluga, onlajn recenzije su postale neizostavan i presudan deo celog procesa. Čak 90% vlasnika kućnih ljubimaca priznaje da onlajn recenzije igraju važnu ulogu tokom potrage za stručnjacima koji će negovati njihove životinje. Pri tome, velika većina priznaje da onlajn recenzijama veruje koliko i preporukama prijatelja.
Šta sve to znači za veterinarske ustanove i grooming salone?
Postaje jasno da u onlajn prostoru moraju ostaviti primetan trag i zavladati onlajn recenzijama!
Lakše reći nego učiniti - tvrdiće mnogi. Međutim, uz stručne savete i jasan plan, dominacija onlajn recenzijama može postati ostvariv cilj i jedan od najkorisnijih alata kada je digitalni marketing u pitanju!
Razumevanje ponašanja korisnika: zašto su onlajn recenzije toliko popularne?
Nema vrednijeg resursa od korisne informacije. U današnje vreme su nam sve informacije na dohvat ruke (ili dodir ekrana), ali nama ostaje težak zadatak da iz gomile dostupnih informacija isfiltriramo one koje su tačne i relevantne. U takvom scenariju, onlajn recenzije postaju svojevrsna kolektivna onlajn mudrost i nude širok spektar perspektiva i čitavu riznicu ličnih iskustava.
Onlajn recenzije postaju presudne kada se radi o potrazi za vrhunskim stručnjakom za konkretan problem. U iskustvima svojih “onlajn saboraca” tada nalazimo smernice i doživljavamo ih kao primarni izvor informacija. Dobijamo priliku da saslušamo nekog ko se već našao u istoj situaciji, suočio s istim problemom i odlučio da sve što je proživeo podeli sa širokim auditorijumom. Ako u procesu pretrage naiđemo na nekoliko onlajn recenzija koje se poklapaju, pružaju iste preporuke i daju slična upozorenja - izbor postaje daleko jednostavniji.
Međutim, iščitavanje velikog broja recenzija troši dosta vremena, a postoji mogućnost da nikada nećemo ni pronaći odgovarajuću recenziju za specifičan problem koji nas muči. Hipokratija PET omogućava fino filtriranje i pretragu recenzija po “iskustvu”, odnosno “vrsti problema”. Primera radi, ako se u prostor za pretragu ukuca “srčani crv”, prikazaće se recenzije koje se tiču upravo tog problema. Korisnici ne gube vreme, brzo dolaze do potrebnih informacija i lako stupaju u kontakt sa relevantnim stručnjakom koji njihov problem može rešiti. S druge strane, veterinarska ustanova ili grooming salon u celoj ovoj priči nisu ni “mrdnuli prstom” i učinili su da reč zadovoljnih korisnika postane njihova najjača reklama.
Kako se istaći u onlajn recenzijama?
Nakon svega rečenog, svima je jasna važnost prikupljanja onlajn recenzija. Međutim, prikupljanje nekoliko recenzija (čak i ako su isključivo pozitivne) na svakih nekoliko meseci ili godina jednostavno nije dovoljno. Naime, korisnici danas traže sveže povratne informacije. Svaka recenzija starija od tri meseca smatra se “bajatom” i praktično beznačajnom, posebno u svetu pružanja zdravstvenih usluga ili nege kućnih ljubimaca. U međuvremenu je moglo doći do promene osoblja ili metoda koje se primenjuju.
Šta predlaže Hipokratija PET?
Iskoristite automatizaciju
Manuelne metode prikupljanja iskustava ili prikupljanje povratnih informacija uživo nakon tretmana nisu efikasan pristup. Pored toga, ovaj zadatak predstavlja dodatnu administrativnu obavezu osoblju koje bi trebalo biti fokusirano na pružanje kvalitetne usluge. Ako je dan užurban i vreme ograničeno, prikupljanje recenzija će pasti u drugi plan. Razumljivo je da ni vlasnici ljubimaca nemaju želju da se u ordinaciji ili salonu zadrže duže nego što moraju. Ne možemo se osloniti ni na posvećenost i ažurnost korisnika usluge i očekivati da samoinicijativno izdvoje vreme i svoje iskustvo odmah podele na Google reviews (recenzije koje već same po sebi donose gomilu problema i propusta).
Budući da 85% korisnika smatra da recenzije starije od tri meseca nemaju težinu, jasno je da se ozbiljno moramo posvetiti prikupljanju svežih povratnih informacija. Rešenje je automatizacija. Menadžment veterinarskih ustanova i grooming salona će se sigurno zabrinuti da će automatizacija dovesti do prikupljanja većeg broja negativnih iskustava. Međutim, istraživanja pokazuju da 68% korisnika više veruje recenzijama koje su mešavina pozitivnih i negativnih iskustava. Zvuči čudno? Kada malo bolje razmislimo, poslovanje koje ima veoma mali broj onlajn recenzija, bez i jednog negativnog komentara ili kritike, zaista deluje pomalo sumnjivo.
Hipokratija PET omogućava kreiranje samoodrživog sistema koji dosledno generiše stalan tok povratnih informacija. Rezultat je pojednostavljenje procesa. Nakon tretmana, korisnik dobija Viber obaveštenje i pristup kratkoj anketi, putem koje ocenjuje svoje zadovoljstvo uslugom. Uslugu i veterinarsku ustanovu ili grooming salon, korisnik ocenjuje prema utvrđenim kriterijumima. Uneti podaci se dalje statistički obrađuju i vlasnik dobija detaljan uvid. Javni profil omogućava prikaz poslovanja svim korisnicima platforme. Na ovaj način se postiže bolja vidljivost na tržištu, a potencijalni korisnici jednostavno mogu pronaći sve potrebne informacije.
Hipokratija PET vidžeti na sajtu - za povećanje konverzije do 25%!
Proverena iskustva podeljena na Hipokratija PET platformi, veterinarske ordinacije i grooming saloni mogu dalje podeliti i na svom sajtu - putem Hipokratija PET vidžeta. To znači da vrhunsku reklamu za vaše poslovanje praktično besplatno pišu zadovoljni korisnici usluga! Zahvaljujući funkciji vidžeta, konverziju na svom sajtu možete povećati do 25% i istovremeno napraviti veliki korak napred kada je u pitanju autentičnost i pouzdanost onsite sadržaja.
Na ovaj način možete posebno istaći određenu specijalnost. Primera radi, ako je vaš grooming salon posebno specijalizovan za sređivanje pasa koji su malo teži za saradnju, upravo tu uslugu možete reklamirati kroz vidžete. Podeljena iskustva vlasnika čupavaca koji su zadovoljni pruženom uslugom su uvek najbolja reklama! Pojedinci zainteresovani za konkretno ovu uslugu će proverene recenzije klijenata moći da pronađu direktno na sajtu salona i zaključiti da su napokon pronašli prave stručnjake za negu dragog, ali temperamentnog ljubimca.
Ako ste vlasnik veterinarske ustanove ili grooming salona i želite da privučete nove korisnike usluga, unapredite kvalitet usluge i povećate prihode - predlažemo da se priključite Hipokratija PET zajednici! Naša platforma je dizajnirana s idejom da brzo i lako poveže vlasnike ljubimaca sa stručnjacima koji im mogu pomoći. Prisustvo na platformi omogućava ordinacijama i salonima da postanu poslovanja od poverenja i da steknu kredibilitet kod potencijalnih korisnika. Priča može početi prikupljanjem proverenih recenzija, a mi smo tu da celu paletu usluga prilagodimo individualnim potrebama svakog novog klijenta i da pomognemo svakom poslovanju da otključa svoj pun potencijal.