Najčešća pitanja
Kako da ostavim iskustvo?
Iskustvo na Hipokratija Beauty platformi možeš ostaviti isključivo za ustanove koje imaju labelu Standard/Premium na svojim profilima i to samo putem linka u viber poruci koju dobijaš nakon završene posete tom salonu. Kroz link dobijaš anketu sa kratkim pitanjima o iskustvu sa ustanovom koju si posetio i o uslugama koje si koristio. Na ovaj način osiguravamo da se na Hipokratija Beauty platformi nađu samo relevantna i verifikovana iskustva korisnika.
Da li mogu da promenim svoje iskustvo?
Naravno. Ukoliko želiš nešto da promeniš ili se setiš informacije koja bi mogla biti korisna drugima, to takođe možeš uraditi klikom na isti link u viber poruci koju si dobio.
Da li mogu da obrišem svoje iskustvo?
Ukoliko želiš da obrišeš svoje iskustvo sa Hipokratija Beauty platforme, molimo te da kontaktiraš Hipokratija Beauty tim u vezi sa ovim zahtevom putem kontakt forme.
Da li je moje ime i prezime vidljivo na platformi?
Iskustva koja korisnici ostavljaju su potpuno anonimna i autor iskustva se ne vidi na platformi.
Ko sve može da vidi moje iskustvo?
Naša platforma je javna i svi koji posete Hipokratija Beauty platformu mogu da pročitaju sva iskustva.
Ko sve može da odgovori na iskustvo?
Na iskustvo mogu da odgovore samo registrovani predstavnici ustanove - vlasnici, menadžeri i druga lica zaposlena u toj ustanovi. Drugi korisnici platforme ne mogu da odgovore na tvoje iskustvo.
Da li mogu da prijavim netačna iskustva?
Prijavljivanje iskustva je moguće samo ako ona sadrže govor mržnje, vulgarne reči ili izraze, vređanje, bilo kakav vid diskriminacije, ako su pisana velikim slovima ili nisu u vezi sa uslugom. Ali ako smatraš da neko iskustvo nije istinito, uvek ga možeš prijaviti odabirom opcije “Prijavi iskustvo” koja se nalazi u meniju označenom sa tri tačke, sa desne strane pored svakog iskustva.
Kako iskustvo koje ja podelim pomaže drugima?
Hipokratija Beauty za cilj ima poboljšanje nivoa i kvaliteta pruženih kozmetičkih usluga, i da omogući veću transparentnost u vezi sa kvalitetom usluge koja se pruža u ovim ustanovama. Na hiljade drugih korisnika je odlučilo da svoju priču podeli baš sa nama. Pridruži im se i pomozi drugima da naprave izbor.
Zašto ne mogu da vidim svoje iskustvo?
Ukoliko tvoje iskustvo više nije vidljivo na platformi, moguće je da je ono izbrisano. To može da se desi ako ono krši pravila korišćenja platforme ili ako je prijavljeno od strane drugog korisnika (sadrži vulgarne reči, govor mržnje ili bilo koji vid diskriminacije, uzvičnike, pisano je velikim slovima i slično). Tekst sa uslovima korišćenja sajta možeš pogledati ovde. Ukoliko tvoje iskustvo krši pravila Hipokratije i uklonjeno je, proveri mejl korišćen prilikom registracije, tamo će ti stići obaveštenje o tome.